اخبار

گزارش عملکردها با رویکرد مقایسه‌ای تهیه شود

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و دکتر داود میرزایی‌فر، رئیس گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه لرستان در نشست مدیران حوزه کاری معاونت دانشجویی این دانشگاه به ویژه مدیران و دست اندرکاران مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی، بر ارتقای سیستم گزارش‌نویسی با رویکرد مقایسه‌ای، تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز یکشنبه، 20 اسفندماه سال جاری در اتاق کار دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد دکتر میرزایی‌فر، رئیس گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه لرستان، خواهان شد گزارش‌های عملکرد با رویکردهای آماری، نموداری و برمبنای مقایسه، تهیه شوند.

برای مثال، در گزارش‌‌نویسی عملکردها به این موضوع توجه شود که شاخص‌های عملکرد فعلی نسبت به عملکرد 6 ماه قبل یا یک سال گذشته، افزایش داشته است یا کاهش؟

اینکه یک گزارش عملکرد، فقط محدود به توصیف وضع موجود بشود کفایت نمی‌کند بلکه گزارش‌های عملکرد باید نشان بدهند عملکرد فلان حوزه کاری، نسبت به یک سال گذشته، بهتر شده است یا بدتر؟

همچنین در این نشست، درباره سنجش اثرگذاری برنامه‌ها و راهکارهای ارتقای کیفی آن‌ها، بحث و تبادل نظر شد و دکتر میرزایی فر، رئیس گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه لرستان، نکات مدنظر وزارت علوم در حوزه گزارش عملکردها را بیان کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۳
۳۹۳ بازدید