اخبار

نشست تعیین وظایف همیاران سلامت جسم دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۳/۰۱/۲۵

نشست تعیین وظایف همیاران سلامت جسم دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، روز شنبه، 25 فروردین ماه سال جاری با حضور دکتر فضل اله میردریکوند، رئیس مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه لرستان و دکتر سعید دارابی، مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه لرستان و سایر اعضاء برگزار شد.

در این نشست، درباره ساعات حضور همیاران سلامت جسم در مرکز بهداشت دانشگاه لرستان، گفت‌وگو شد.

همچنین، درباره موضوعات و مسائل مربوط به بهداشت و درمان دانشجویان دانشگاه لرستان، با تکیه بر اقدامات آموزشی، تبلیغی و تبیینی با جامعه مخاطب دانشجویی، بحث شد.

از جمله اینکه راهکارهای آگاهی رسانی های عمومی محیطی درباره موضوعات بهداشتی مورد تبادل نظر اعضاء قرار گرفت.

برگزاری کارگاه های آموزشی با تأکید بر بهداشت محیط، بهداشت تغذیه و موضوعات مربوط به HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست) از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

دکتر فضل‌اله میردریکوند، رئیس مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه لرستان در نشست مذکور، بر این نکته تصریح کرد که کنترل‌ها و بازدیدها و نظارت‌های این مجموعه از واحدهای کاری گوناگون دانشگاه لرستان بایستی در راستای تلاش هرچه بیشتر و اثرگذارتر برای ارتقای شاخص‌ها، برپایه تطبیق با شاخص‌های اعلامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.

وی درباره این موضوع توضیح داد که هرچه بیشتر از منابع علمی معتبر برای آموزش موضوعات و مسائل بهداشتی به دانشجویان، بهره‌گیری شود.

در این نشست، اعضاء، دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خویش را مطرح کردند.

گفتنی است مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی دانشگاه لرستان زیرنظر معاونت دانشجویی این دانشگاه فعالیت می‌‌کند.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۱/۲۵ - ۱۳:۴۱
۲۰۶ بازدید