اخبار

نشست برنامه‌‌ریزی انجمن کوهنوردی شهدای دانشگاه لرستان برای دو برنامه صعود منطقه‌ای و سراسری دانشجویی برگزار شد

۱۴۰۳/۰۱/۲۱

نشست برنامه‌ریزی انجمن کوهنوردی شهدای دانشگاه لرستان، وابسته به معاونت دانشجویی این دانشگاه برای برگزاری دو برنامه صعود سراسری و منطقه‌ای دانشجویی به یکی از قله‌‌‌های مرتفع استان لرستان در بهار و تابستان سال جاری، به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، روز سه شنبه، 21 فروردین ماه سال جاری در محل اتاق کار دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار و اعضاء از، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در این رابطه به خبرنگار ما گفت: «باتوجه به وجود جاذبه های طبیعی و قلل مرتفع در استان لرستان، این جلسه به موضوع اجرای دو برنامه فرا استانی و بین دانشگاهی توسط انجمن کوهنوردی شهدای دانشگاه لرستان اختصاص یافت».

دکتر شاهین تشریح کرد: «یکی از تصمیمات این نشست آن بود که برنامه صعود دانشگاه‌های منطقه پنج کشور را اواسط اردیبهشت ماه سال جاری، انجمن کوهنوردی شهدای دانشگاه لرستان برگزار کند».

وی بیان کرد: «یکی دیگر از تصمیمات آن است که به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (سازمان امور دانشجویان) پیشنهاد بدهیم انجمن، می‌‌تواند در تابستان سال جاری، برنامه صعود دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور را در یکی از قله‌‌‌های استان لرستان اجرا کند».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان تصریح کرد: «اجرای برنامه‌های ورزشی و تقویت این برنامه‌ها، باعث تقویت روحیه نشاط و شادابی دانشجویان و تندرستی آن‌ها می‌شود؛ به همین علت از دانشجویان دانشگاه لرستان دعوت می‌کنم در انجمن کوهنوردی شهدای دانشگاه لرستان عضو شوند».

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۱/۲۱ - ۱۲:۲۱
۳۷ بازدید