اخبار

نقش مهم سرپرستان سراهای دانشجویی در ارتقای رضایت دانشجویان

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در نشست با جمعی از سرپرستان سراهای دانشجویی دختر این دانشگاه گفت: «رسالت سرپرستان سراهای دانشجویی در ارتقای رضایت دانشجویان و تقویت امید و نشاط در محیط زندگی خوابگاهی دانشجویان، یک رسالت مهم و ارزشمند است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر شاهین در این نشست که روز سه شنبه، سوم مهرماه سال جاری، به میزبانی معاونت دانشجویی این دانشگاه برگزار شد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تبریک به خاطر آغاز سال تحصیلی جدید، در سخنانی تشریح کرد: «بایستی همگی تلاش کنیم در حد توان، محیط سراهای دانشجویی یک محیط امیدآفرین و نشاط‌آور باشند؛ قشر دانشجو قشر آینده‌ساز مملکت است و بایستی سرشار از امید به آینده باشد».

وی توضیح داد: «دانشجویانی که ساکن سراهای دانشجویی هستند به صورت شبانه‌روزی با سرپرستان سراها ارتباط دارند؛ به همین علت، سرپرست سرای دانشجویی از هر نظر در گفتار و رفتار باید الگوی دانشجو باشد».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان اظهار داشت: «در فصل تابستان متناسب با توان و بودجه و امکانات دانشگاه با حمایت رئیس محترم دانشگاه {دکتر نظری}، تلاش کردیم کمبودهای سخت‌افزاری سراهای دانشجویی رفع شوند یا کاهش یابند؛ البته این تلاش یک تلاش پیوسته است و هیچ گاه نباید برای پیشرفت دانشگاه و رضایت دانشجویان، از حرکت بازایستاد».

دکتر شاهین تصریح کرد: «سرپرستان سراهای دانشجویی بایستی همیشه نگاه رو به جلو و تحول گرایانه داشته باشند و همکاری و تعامل بین دانشجویان ساکن سراها با سرپرستان سراها، افزایش یابد؛ زیرا رفع مشکلات موجود مرهون تقویت همدلی و همکاری بین همه ارکان دانشگاه است».

در این نشست، دکتر علی زارعی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه لرستان و محسن ماسوری، رئیس اداره سراهای دانشجویی این دانشگاه حضور داشتند و سرپرستان سراهای دانشجویی، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را با دکتر مهدی شاهین در میان گذاشتند.

همچنین، سرپرستان، برخی مشکلات صنفی و شغلی خویش را مطرح نمودند و معاون دانشجویی دانشگاه لرستان قول مساعد داد در چارچوب اختیارات قانونی، برای تحقق مطالبات، پیگیری‌های لازم را انجام بدهد.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۷/۰۳ - ۱۰:۰۲
۹۸ بازدید