اخبار

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از نیروهای معاونت دانشجویی تقدیر و تشکر کرد

۱۴۰۲/۱۲/۲۶

همزمان با روزهای پایانی سال 1402 نشست تقدیر و تشکر دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه از سرپرستان خوابگاه‌ها، مدیران و کارشناسان معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان به خاطر یک سال تلاش و فعالیت، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که صبح روز شنبه، 26 اسفندماه سال جاری در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از مدیران و کارشناسان حوزه کاری معاونت دانشجویی این دانشگاه خواست دیدگاه ها، پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کنند و راهکارهای پیشنهادی بهبود کیفیت امور معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان در سال آینده را ارائه نمایند.

سرپرستان خوابگاههای دانشجویی، مدیران و کارشناسان معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، هر کدام در رابطه با حوزه کاری خویش، دیدگاهها و انتقادات و پیشنهادات خود را با دکتر مهدی شاهین در میان گذاشتند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در سخنانی، ضمن آنکه فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و پیشاپیش، فرارسیدن عید نوروز را هم شادباش گفت در سخنانی توضیح داد وظیفه خود دانسته است با موافقت و حمایت رئیس دانشگاه لرستان (دکتر نظری) از همه نیروهای حوزه کاری معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان به مناسبت پایان سال 1402 و یک سال تلاش و کوشش صادقانه نیروها، تقدیر و تشکر کند.

وی در بخش دیگری از گفته‌هایش، تلاش‌های رئیس دانشگاه لرستان و تیم مدیریتی این دانشگاه برای رفع مشکلات موجود مالی و اعتباری را تشریح و تبیین کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان اظهار داشت دانشجویان سرمایه‌های کشور هستند و همه رسالت داریم به دانشجویان خدمت کنیم.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۲/۲۶ - ۱۱:۳۳
۶۳۵ بازدید