اخبار

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه از سراهای دانشجویی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی بازدید کردند

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر علی زارعی، مدیر امور دانشجویی، محسن ماسوری، رئیس سراهای دانشجویی، رضا صادقی، دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه و هیئت همراه از سراهای دانشجویان پسر واقع در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این بازدید، شامگاه یکشنبه، 22 مهرماه سال جاری صورت گرفت و حدود سه ساعت طول کشید.

در این بازدید، اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان حضور داشتند و با رویکرد مطالبه‌گری، مشکلات و مهم‌ترین نظام مسائل سراهای دانشجویان پسر واقع در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان را بیان کردند.

برای مثال بیان شد که سراهای دانشجویی به قدر کفایت، خط دهی سیستم اینترنت قوی ندارند.

همچنین برخی کمبودهای کالبدی و کاستی‌های مربوط به تأسیسات، تغذیه و ... از زبان دانشجویان و اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه مطرح شد.

در این بازدید، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه وی، از سالن ورزشی مستقر در این مجتمع خوابگاهی بازدید کردند و دستورات لازم برای رفع مشکلات سالن ورزشی صادر شد.

بخشی از این بازدید،‌مربوط به حضور معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، اعضای شورای صنفی دانشجویان و هیئت همراه در اتاق‌های سراهای دانشجویی بود.

به دانشجویانی که اتاقشان نسبت به سایرین از نظر رعایت نظافت و نظم و چیدمان وسایل داخل اتاق، وضعیت بهتری داشت از سوی معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، هدایایی اهداء شد تا فرهنگ نظم و انضباط و نظافت، ترویج شود.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در بخشی از این بازدید در نمازخانه مجتمع سرای دانشجویی حضور یافت و در آنجا نیز با دانشجویان به‌صورت مستقیم گفت‌وگو کرد.

در نمازخانه نیز دیدگاه‌ها و پیشنهادات و مطالبات صنفی دانشجویان از زبان ایشان و از زبان رضا صادقی، دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان و سایر اعضای شورای صنفی دانشجویان با معاون دانشجویی این دانشگاه در میان گذاشته شد.

دکتر مهدی شاهین در جمع دانشجویان، به این نکته اشاره کرد که دانشگاه کارخانه انسان‌سازی است؛ دانشگاه از نگاه گفتمان امامین انقلاب، اهمیت بسیار اساسی در انسان‌سازی و تربیت نیروی متخصص و متعهد برای کشور دارد.

وی توضیح داد دانشجویان آینده‌سازان مملکت هستند و رسالت ما هم به عنوان مدیر این است که تلاش کنیم رضایت دانشجویان براساس امکانات موجود، هرچه بیشتر شود.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان دو متغیر مطالبه‌گری و تعامل را از خصوصیات بارز دانشجویان دانست؛ دانشجو در عین حال که مطالبه‌گر است اما به تعامل و گفت‌وگو باور دارد تا مشکلات با همفکری و مشورت، رفع شوند یا کاهش یابند.

وی خطاب به دانشجویان توضیح داد همواره رویکرد معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان انجام بازدیدهای منظم میدانی است و البته بخشی از مشکلات صنفی هم با مشارکت‌گرایی هرچه بیشتر دانشجویان رفع می‌شود.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۷/۲۲ - ۲۱:۴۸
۲۱۶ بازدید