اخبار

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان: منوی غذای دانشجویی براساس همفکری با شورای صنفی دانشجویان تهیه می‌شود

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان در نشست با شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان با موضوع تغذیه دانشجویی گفت: «منوی غذای دانشجویان براساس همفکری با شورای صنفی دانشجویان مبتنی بر نظرسنجی این شورا از دانشجویان، تهیه می‌شود».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست که روز دوشنبه، 16 مهرماه سال جاری، در اتاق محل کار معاون دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد رضا صادقی، منوی پیشنهادی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان درباره تغذیه دانشجویی ارائه شد.

صادقی توضیح داد در سخنانش که این منوی پیشنهادی تغذیه، برپایه نظرسنجی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان از دانشجویان این دانشگاه تهیه شده است.

سایر اعضای شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه نیز در این نشست، دیدگاه‌های پیشنهادی خود درباره تقویت کوشش‌ها برای ارتقای کیفیت غذای دانشجویان را بیان کردند.

در این نشست، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان توضیح داد که تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان آن است که با استفاده از مشورت‌خواهی با شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه، کیفیت غذای دانشجویی ارتقاء یابد و البته چارچوب‌های و مقررات ابلاغی وزارت علوم هم رعایت شود.

دکتر شاهین تصریح کرد نشست‌های معاونت دانشجویی با شورای صنفی دانشجویان به صورت منظم برگزار می‌شود تا تصمیمات براساس مشارکت دانشجویان، اتخاذ شوند.

در این نشست، پیروز امیدزاده، رئیس اداره تغذیه دانشگاه لرستان نیز حضور داشت و برنامه‌های خود برای ارتقای کیفیت تغذیه دانشجویی را ارائه نمود.

امیدزاده تصریح کرد آماده دریافت پیشنهادت شورای صنفی دانشجویان دانشگاه در چارچوب قوانین و مقررات وزارت علوم است.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۷/۱۶ - ۱۰:۱۹
۱۶۳ بازدید