اخبار

بازدید رئیس مرکز بهداشت و همیاران سلامت دانشگاه لرستان از سلف سرویس مرکزی این دانشگاه به مناسبت هفته سلامت

۱۴۰۳/۰۲/۰۳

در راستای اجرای برنامه‌های بهداشتی هفته‌ی سلامت، در دومین روز این هفته، با حضور دکتر سعید دارابی، رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه لرستان، کارشناسان بهداشت و همیاران سلامت جسم از سلف سرویس مرکزی دانشگاه لرستان، بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این بازدید که دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شد مسائل و موضوعات آموزشی بهداشتی جدید برای پرسنل و پیمانکار آشپرخانه، توضیح داده شد.

در بازدید مذکور، رئیس اداره تغذیه دانشگاه لرستان، روح‌اله کریمی، ضمن توضیح خطاب به همیاران سلامت، درباره شیوه‌های نگهداری، طبخ، توزیع و چگونگی خریداری اقلام مصرفی، از اینگونه بازدیدها در راستای ارتقای کیفیت کار، استقبال و از حضور همیاران سلامت برای ارتقای شاخص‌های بهداشتی تغذیه دانشگاه، سپاس‌گزاری و قدردانی کرد.

همچنین، دکتر سعید دارابی، رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه لرستان، در سخنانی تصریح کرد در صورت نیاز برای پرسنل مرتبط با طبخ و توزیع مواد غذایی با حضور همیاران سلامت و دعوت از اساتید تغذیه، دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی مورد نیاز، برگزار می‌شود.

در این بازدید، کارشناس بهداشت محیط دانشگاه لرستان، صمد یاراحمدی، ضمن قدردانی از زحمات رئیس و یاوران علمی شاغل در اداره تغذیه دانشگاه لرستان و نیروها و پیمانکار مربوطه، درباره شیوه نظارت و بازدید‌های مرتبط با موضوعات بهداشت محیط، با استناد به آیین‌نامه‌های ابلاغی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بخش‌نامه‌های دانشگاه علوم پزشکی لرستان، توضیحاتی را بیان کرد.

گفتنی است مرکز بهداشت و درمان دانشگاه لرستان از زیرمجموعه‌های معاونت دانشجویی این دانشگاه است.

گزارش تصویری

۱۴۰۳/۰۲/۰۳ - ۱۲:۴۷
۹۲ بازدید