اخبار

گفت‌وگو با معاون دانشجویی دانشگاه لرستان درباره احداث و افتتاح «اتاق تندرستی هاویر» برای دانشجویان دختر

۱۴۰۲/۱۱/۱۵

پروژه اتاق تندرستی هاویر از جمله پروژه‌هایی است که امسال در دهه مبارک فجر در مجتمع خوابگاهی سایت مرکزی دانشگاه لرستان برای استفاده دانشجویان دختر این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، درباره ویژگی‌های این پروژه با دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، به گفت‌وگو نشستیم.

دکتر شاهین در ابتدای گفت‌وگو، فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

وی توضیح داد: «خوشحالیم که توانستیم در این مدت کوتاه به قول‌هایی که به دانشجویان داده بودیم جامه عمل بپوشانیم».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان ادامه داد: «در راستای توجه به رفاهیان دانشجویان خوابگاهی و ایجاد روحیه نشاط، معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان تلاش کرده است این مهم را به سرانجام برساند بنابراین احداث فضاهای ورزشی در دستور کار ماست؛ خصوصاً فضاهای ورزشی خوابگاهی».

دکتر مهدی شاهین بیان کرد: «قسمتی از مجتمع خوابگاهی در سایت مرکزی دانشگاه لرستان که حدود یک دهه به عنوان انبار شیمی {وسایل آزمایشگاهی) بود که مورد استفاده هم نبود؛ ما این را تخلیه کردیم زیرا وجود این انبار هیچ‌گونه سنخیتی با محیط خوابگاه دانشجویی نداشت؛ بنابراین تصمیم گرفتیم که این انبار تخلیه بشود و با همکاری مدیریت محترم عمرانی دانشگاه لرستان از این انبار بازدید کردیم و مشاهده کردیم که نیاز به محوطه‌سازی و بهسازی دارد».

دکتر شاهین افزود:‌« از مدیریت محترم عمرانی دانشگاه لرستان تقدیر می‌کنم و از زیرمجموعه ایشان هم تشکر می‌کنم؛ بنابراین بهسازی‌ها شامل محوطه‌سازی، گچ‌کاری داخل، ترمیم لوله‌کشی‌ها، خاکبرداری، نصب شیشه و رنگ‌آمیزی درب و پنجره و ...؛ بنابراین توانستیم با حمایت ریاست محترم دانشگاه لرستان و مدیریت محترم تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، یک سری تجهیزات خریداری کنیم؛ ان‌شاءالله این حرکت بتواند تأثیر مهمی بر روحیه دانشجویان داشته باشد؛ این حرکت‌ها ادامه خواهد داشت و امیدواریم که مورد رضای خدای متعال و مورد رضایت دانشجویان واقع بشود».

دکتر شاهین درباره اسم «هاویر» توضیح داد: «نام اتاق را هاویر گذاشتیم که یک کلمه محلی است به معنی به‌یادماندنی؛ اسمش هم اتاق تندرستی هاویر است؛ این اتاق 130 مترمربع است و حدود 500 میلیون تومان تا الان برای این پروژه هزینه شده است؛ برای اینکه این اتاق تکمیل‌تر بشود نیاز به 300 تا 400 میلیون تومان دیگر اعتبار داریم».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان افزود: «یکی دیگر از پروژه‌های حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه پروژه زمین چمن مصنوعی دانشکده کشاورزی این دانشگاه است که تلاش می‌کنیم در روزهای آینده اگر شرایط آب و هوایی مساعد بشود این پروژه هم مورد بهره‌برداری قرار گیرد؛ در هر حال هدف ما این است که به آینده‌سازان کشور بزرگ ایران خدمت کنیم که با خیال راحت و آسوده‌خاطر و آرامش، تحصیل کنند».

دکتر مهدی شاهین تصریح کرد: «در حال حاضر تعداد 1500 دانشجوی دختر در مجتمع خوابگاهی سایت مرکزی دانشگاه لرستان اسکان دارند که این پروژه را به‌عنوان هدیه به این دانشجویان تقدیم می‌کنیم».

دکتر شاهین بیان کرد: «در اینجا جا دارد از همه عزیزانی که ما را کمک کردند؛ از ریاست محترم دانشگاه لرستان که چندین بار حضور پیدا کرد و به ما دلگرمی داد و تشویق کرد ما را و حتی ارائه ایده‌ها برای این پروژه که توسعه داده شود؛ از معاونت محترم پشتیبانی دانشگاه لرستان {دکتر سعید محمدزاده} هم تشکر می‌کنیم که ایشان هم به‌هر حال با حمایت‌های مالی و معنوی، ما را کمک کردند و از همه عزیزان تشکر می‌کنیم؛ واقعیت این است که با پیگیری‌های مداوم خوشحالم که قولی که به دانشجویان دادیم محقق شد؛ این پروژه بر دانشجویان مبارک باد».

توضیح: گفتنی است عکس‌های این اتاق قبل از آنکه به اتاق تندرستی تبدیل بشود و عکس‌های مربوط به پس از افتتاح پروژه، به پیوست این خبر است:

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۱۱/۱۵ - ۲۰:۲۸
۲۱۵ بازدید