اخبار

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه از مجتمع خوابگاهی سایت مرکزی این دانشگاه بازدید کردند

۱۴۰۲/۰۸/۲۹

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه از مجتمع خوابگاهی سایت مرکزی این دانشگاه بازدید و با دانشجویان گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر مهدی شاهین و مدیران حوزه کاری معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، شامگاه یکشنبه ۲۸ آبان ماه سال جاری از مجتمع خوابگاهی کمالوند سایت مرکزی دانشگاه لرستان بازدید کردند و این بازدید بیش از دو ساعت تداوم داشت.

دکتر مهدی شاهین در این بازدید با دانشجویان گفت‌و‌گو کرد و دانشجویان نیز مشکلات و مطالبات صنفی خود را با معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و سایر مدیران حوزه کاری معاونت دانشجویی این دانشگاه در میان گذاشتند.

در همین رابطه دکتر مهدی شاهین معاون دانشجویی دانشگاه لرستان به خبرنگار ما گفت: «برنامه ما این است با حمایت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم بتوانیم در آینده‌ای نزدیک یک سالن ورزشی دارای امکانات مناسب در این مجتمع خوابگاهی که ۹۰۰ نفر دانشجو در آن ساکن هستند راه‌اندازی و ایجاد کنیم.»

دکتر شاهین توضیح داد: «اقدامات خوبی انجام شده است یا در حال انجام است مانند ایجاد خشکشویی خیاطی و آرایشگری در مجتمع‌های خوابگاهی دانشجویان که امیدواریم اینگونه اقدامات باعث افزایش رضایت دانشجویان بشود».

دکتر شاهین تشریح کرد: «یک دانشجوی مقطع کارشناسی به مدت ۴ سال در خوابگاه زندگی می‌کند بنابراین به نوعی خوابگاه خانه او حساب می‌شود و بایستی مکانی مناسب برای زیست دانشجویی از هر نظر باشد».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان تصریح کرد: « تلاش ما این است امکانات رفاهی خدماتی ورزشی مناسبی را در سطح خوابگاه‌های دانشجویان دختر و پسر دانشگاه لرستان ایجاد کنیم و گسترش دهیم».

دکتر شاهین اظهار داشت: « در این گونه بازدیدها دانشجویان بدون واسطه و در یک فضای صمیمی انواع مشکلات و مطالبات صنفی خود را با مسئولان حوزه کاری معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان در میان می‌گذارند».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان افزود: «این گونه بازدیدها در آینده نیز تداوم خواهد داشت تا بتوانیم هرچه بیشتر موجبات رضایت دانشجویان از محیط دانشگاه را فراهم کنیم».

دکتر مهدی شاهین از نیروهای خدماتی خوابگاه‌ها و سرپرستان خوابگاه‌ها به خاطر زحماتی که انجام می‌دهند سپاس‌گزاری کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان پس از بازدید از اتاق‌های دانشجویان به دانشجویانی که اتاق‌هایشان از نظر نظافت و چیدمان وسایل داخل اتاق وضعیت بهتر و منظم‌تری نسبت به سایرین داشت هدایایی اهداء کرد.

گفتنی است در این بازدید علاوه بر دکتر شاهین، دکتر دارابی از مرکز مشاوره دانشگاه لرستان، زارع، مدیر امور دانشجویی دانشگاه لرستان، روح‌اله کریمی، رئیس اداره تغذیه دانشگاه لرستان، ماسوری، رئیس اداره خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه نیز حضور داشتند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۸/۲۹ - ۰۶:۴۶
۹۵ بازدید