اخبار

بازدید معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از مجتمع خوابگاهی دانشکده کشاورزی و گفت‌وگو با دانشجویان

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و مدیران مجموعه معاونت دانشجویی این دانشگاه از مجتمع خوابگاهی دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان بازدید و با دانشجویان پسر ساکن این مجتمع گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، شامگاه دوشنبه، اول آبان‌ماه سال جاری، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، دکتر زارعی، مدیر امور دانشجویی، اقبالی، رئیس اداره تربیت بدنی، کریمی، رئیس اداره تغذیه راهی مجتمع خوابگاهی دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان شدند و ضمن بازدید از اتاق‌های این مجتمع و بخش‌های مختلف، نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان برگزار کردند.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از دانشجویان خواست مشکلات، پیشنهادات و نقطه‌نظرات صنفی خود را بیان کنند و دانشجویان نیز هر کدام مطالبات صنفی را مطرح نمودند.

برای مثال، ضعیف بودن اینترنت مجتمع خوابگاهی از جمله مشکلات صنفی دانشجویی بود که توسط دانشجویان مطرح شد.

دکتر شاهین در جمع دانشجویان، به آن‌ها گفت که دانشجویان سرمایه‌های انسانی نظام جمهوری اسلامی و کشور هستند و ارتقای رضایت دانشجویان از جمله اولویت‌های حوزه کاری معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان است.

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان از اتاق‌های دانشجویان بین‌الملل (غیرایرانی) ساکن این مجتمع خوابگاهی نیز بازدید کرد و با دانشجویان بین‌الملل نیز گفت‌وگو نمود.

نشست پرسش و پاسخ دانشجویان پسر ساکن مجتمع خوابگاهی دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان در نمازخانه یکی از خوابگاه‌ها برگزار شد و دانشجویان از این نشست، استقبال کردند.

هرکدام از مدیران حوزه کاری معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان نیز گزارش مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده در حوزه کاری خود را خطاب به دانشجویان ارائه کردند و به پرسش‌های ‌آن‌ها پاسخ دادند.

در پایان این برنامه که بیش از دو ساعت تداوم داشت معاون دانشجویی دانشگاه لرستان به تعدادی از دانشجویان پسر ساکن خوابگاه‌ها که اتاق‌های آن‌ها نسبت به سایرین، مرتب‌تر و منظم‌تر بود جوایزی اهداء کرد.

دکتر شاهین در جمع دانشجویان گفت در بازدیدهایی که انجام می‌دهد هر اتاقی که وضعیت چیدمان وسایل آن، منظم‌تر و از نظافت بهتری نسبت به سایر اتاق‌ها بهره‌مند باشد جایزه می‌دهد.

چند روز پیش نیز معاون دانشجویی دانشگاه لرستان و هیئت همراه از مجتمع خوابگاهی فاطمیه که دانشجویان دختر دانشگاه لرستان ساکن آن هستند بازدید و با دانشجویان دختر گفت‌وگو کرد.

بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی و برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ، از جمله برنامه‌های معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان است.

در بازدید مذکور از مجتمع خوابگاهی دانشکده کشاورزی دانشگاه لرستان، رهام لک، دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، آرش بهنود، از کمیته شهروندی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان و رضا زارع، نماینده مجتمع خوابگاهی دانشکده کشاورزی در شورای صنفی دانشجویان نیز حضور داشتند و دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را برای رفع مشکلات صنفی دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها بیان کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۲/۰۸/۰۲ - ۰۵:۳۷
۱۶۱ بازدید