اخبار

نشست شورای صنفی دانشجویان با معاون دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۲/۰۷/۲۴

نشست برخی اعضای شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان با دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی و زارعی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، روز دوشنبه، 24 مهرماه سال جاری در اتاق کار مدیریت امور دانشجویی دانشگاه لرستان واقع در ساختمان دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه برگزار شد.

رهام لک، دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، فاطمه فلاح، نماینده شورای دانشجویی مجتمع خوابگاهی کمالوند، آرش بهنود، نماینده دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان در شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه و نگین شاکرمی، نماینده خوابگاه فاطمیه در نشست مذکور حضور داشتند و درباره موضوعات و مطالبات صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان در حوزه‌هایی همچون تغذیه، ایاب و ذهاب، ساعات ورود و خروج خوابگاه‌ها و ... بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در همین رابطه، دکتر مهدی شاهین، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان به خبرنگار ما گفت:‌«نشست مذکور به منظور هماهنگی بیشتر بین معاونت دانشجویی با شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان برگزار شد».

دکتر شاهین توضیح داد:‌«هدف از استمرار برگزاری این‌گونه نشست‌ها و جلسات، تلاش برای رفع مشکلات صنفی دانشجویان است».

وی تشریح کرد: «بیشتر مشکلات مطرح شده مربوط به نیازهای درون محیط خوابگاه‌ها و فضاهای محوطه‌های خوابگاه‌هاست».

دکتر مهدی شاهین افزود: «در این نشست تصمیماتی اتخاذ شد؛ از جمله اینکه محوطه فضای سبز خوابگاه داخل شهر به سوی تحول و تغییر برود؛ تغییری که در شأن دانشجو باشد».

دکتر شاهین ادامه داد:‌ «بعد از تحول فضای سبز، وسایل خریداری شده در محوطه نصب خواهند شد».

معاون دانشجویی دانشگاه لرستان تصریح کرد:‌«ما از دانشجویان خواسته‌ایم که آن‌ها هم تعاملات بیشتری با سرپرستان خوابگاه‌ها داشته باشند و در زمینه مشارکت دانشجویان در رفاهیات، فرهنگ‌سازی تقویت بشود».

دکتر مهدی شاهین اظهار داشت:‌ «همه تلاش ما آن است تا جایی که بتوانیم و قانون اجازه بدهد رفاهیات دانشجویان و خدمات ارائه شده به آن‌ها، افزایش یابد».


۱۴۰۲/۰۷/۲۴ - ۲۰:۱۸
۲۳۲ بازدید